An De Haen

Kokovino?

Mijn ouders hadden altijd al een passie voor lekker eten. Gezien één van mijn broers op een hotelschool zat, werd er op zondagmiddag vaak een uitgebreide menu gegeven waar alle smaken werden uitgeprobeerd. Ook tijdens familiefeesten passeerde er vaak een groot aantal vernieuwende gerechten.
Door deze constante aanwezigheid van eten doorheen mijn jeugdjaren, waren mijn studentenjobs dan ook vaak in de horeca sector.

In 2009 leerde ik Bjorn kennen en het klikte direct tussen ons. Onze gezamenlijke passie voor lekker eten had daar natuurlijk veel mee te maken.

Zo hebben Bjorn en ik Kokovino opgericht in 2012. De naam werd dan ook speciaal gekozen omdat het onze beide achternamen in zeker zin meedraagt.
Het logo hebben we samen ontworpen zodat het een persoonlijk karakter zou hebben, het werd een wijnfles die kenmerken van een haan meedraagt.

Aan de hand van een persoonlijk contact willen we alles tot in de puntjes verzorgen.
Samen luisteren wij naar jouw noden en zorgen wij dat deze aanwezig zijn tijdens jouw feest, receptie of andere.

Gezien de grote horeca ervaring van Bjorn hou ik mij voornamelijk op de achtergrond bezig met de financiële en administratieve kant van Kokovino.
Maar dat houdt me niet tegen om af en toe in te springen waar nodig. Of creatieve ideeën te bedenken om een buffet aan te kleden bijvoorbeeld.

Toekomst?

Kokovino is, zoals elke andere onderneming, steeds in ontwikkeling. Zo zoeken wij dagelijks naar oplossingen om onze klanten een onvergetelijke ervaring te bieden.

Eind 2016 hebben Bjorn en ik gekozen om onze onderneming uit te breiden met een food trailer.
De food trailer zien wij als een extra die wij onze klanten kunnen aanbieden met of zonder ons traiteur concept.
De trailer kan bijvoorbeeld gebruikt worden als mobiele keuken of als die extra eyecatcher op jouw feest waarover jouw gasten nog veel gaan napraten.

Gezien de vele mogelijkheden van de trailer geloof ik enorm in onze uitbreiding en ben ik dan ook trots op Bjorn wanneer hij ermee uitrijdt.

In tussentijd hou ik de markt goed in het oog om nieuwe mogelijkheden te spotten. Nieuwe mogelijkheden die combineerbaar zijn met onze passie voor eten en aanpasbaar zijn aan de noden van onze klanten.

Kokovina